fredag 17 oktober 2014

I väntan på kvällens ”Idol!

Jag har ägnat mig åt teknikens mysterium idag … hm, inte min starka sida precis. Internet har varit en vit fläck på kunskapskartan tills för någon månad sedan. Och min mobil har också hemligheter trots sin enkla form. Mobilen och jag är lika ”osmarta” som ”urmodiga”. Det har jag åtminstone fattat. Tur att jag har en supersmart son till fotograf som kan reparera mina fadäser – och två lika smarta döttrar som också kan sitt Internet!

Vill nu presentera min lilla sambotjej för er vänner som inte redan känner henne. Snart sex år. Här är hon både nybadad och nyklippt. Vi är ”bästisar”. Jag hann inte ens välja henne bland valpsyskonen, för hon valde mig och körde bort de andra. Det har ingen av oss ångrat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar